Voor wie?

DSC_0096 (Medium)
Hello You’s got talent!

Ben je 16 jaar of ouder en heb je een verstandelijke beperking? Woon of werk je in het prachtige Nijkerk? Als je op zoek bent naar een leuke avond vol gezelligheid, ben je van harte welkom bij de ontmoetingsavonden georganiseerd door Stichting Hello You Nijkerk.

Ongeveer 6 keer per jaar zetten wij een bijzondere avond op met steeds weer een ander thema. Elke avond is uniek en brengt nieuwe ervaringen! Het draait allemaal om het sociale aspect; bij iedere activiteit staat ontmoeten, gezelligheid, en samen plezier maken centraal. Het liefst sluiten we de avond af met muziek en een polonaise.  Meestal vinden deze avonden plaats in Nijkerk bij de Postkamer, maar als het even lukt gaan we echt een avondje uit en zoeken we een andere unieke locatie.

Klik hier voor de foto’s die gemaakt zijn tijdens eerdere edities van Hello You. Het is een mooie manier om de sfeer te proeven en te zien hoeveel plezier we hebben gehad tijdens eerdere bijeenkomsten.

We begrijpen dat toegankelijkheid essentieel is. Daarom zijn al onze activiteiten rolstoeltoegankelijk. We willen ervoor zorgen dat iedereen kan genieten van de gezelligheid en samenzijn.

Wat betreft de drankjes op onze evenementen: al onze activiteiten zijn alcoholvrij. We begrijpen dat sommige gasten de voorkeur geven aan een alcoholvrij (0%) biertje, en we bieden deze optie graag aan.

Samengevat, Stichting Hello You Nijkerk biedt een warm welkom aan mensen met een verstandelijke beperking in Nijkerk en omgeving. Onze ontmoetingsavonden zijn gevuld met plezier, lachen en het ontmoeten van nieuwe vrienden. Om op de hoogte te blijven van onze toekomstige activiteiten en om deel uit te maken van onze inclusieve gemeenschap kan je het contact formulier gebruiken en zorgen we dat je een uitnodiging per post krijgt voor onze volgende activiteit. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten en samen onvergetelijke momenten te beleven!

DSC_0085_lowres (Medium)

DSC_4555h (Small)