Babbelen en wijnproeven levert 2000 euro op voor Hello You

Op donderdag 17 september overhandigde de Lionsclub Nijkerk een cheque t.w.v. € 2000,- aan Hello You. Dit gebeurde tijdens de Hello You Dansavond i.s.m. Dansstudio Vliek en Frits Amusement in De Postkamer. Het geld is bijeengebracht met de organisatie van Babbelen met Bubbels, een wijnproeverij voor dames. Zo’n 150 vrouwen kwamen in juni naar De Roode Schuur voor een gezellige avond voor het goede doel. Slijterij De Moor verzorgde de wijnproeverij. Om extra geld in te zamelen was er een verloting met prijzen die gedoneerd waren door ondernemers die Hello You een warm hart toedragen. De opbrengst van de entreekaarten, de verloting en de bestelde wijnen brachten € 2000,- op. Rik van der Weij overhandigde de cheque aan Hello You gasten Henk en Carolien namens de Lionsclub Nijkerk.

Lionsclub en goede doelen
De eerstvolgende activiteit van de Lions in Nijkerk is de organisatie van Proef de herfst op donderdag 24 en zaterdag 26 september. Voor de zaterdagavond zijn nog kaarten te koop. Tijdens deze avonden wordt geld ingezameld voor Vluchtelingenwerk Nijkerk en Stoomgemaal Hertog Reijnout en Bezoekerscentrum Arkemheen. Een Lionsclub is een charitatieve club waarvan de leden op vriendschappelijke basis samenwerken, dus zonder politieke, godsdienstige of beroepsmatige verbondenheid. De serviceclub organiseert o.a. sportieve of culturele activiteiten waarbij geld voor goede doelen wordt ingezameld. Daarnaast steekt de club ook veel tijd en energie in immateriële dienstverlening. Een Lionsclub maakt deel uit van de wereldwijde associatie Lions International. Op vrijwillige basis ontplooien de leden initiatieven voor een betere samenleving. Voor informatie over de serviceclub: www.lions.nl/nijkerk.